Bana Biraz Renk Ver...






Nedense o kadar çok uykum var ki resmen gözlerimi açamıyorum. Akşam da geçtim bilgisayarın başına fotoğraf makinasından çektiklerimi aktaracaktım ama yok yapamadım, baygınlık geçiriyordum ekranın karşısında, kalktım. Bahar havası çarptı herhalde beni…

İşteyim ve yapmam gereken bir yığın şey var. Güzel bir Türk kahvesi içsem belki iyi gelir.

Bu arada akşam gözlerim yarı açık, yatmamak için direnirken internette yığınla güzel sayfa, fikir, görsel… (işte artık herneyse…) buldum ama onlara yeteri kadar kendimi verip gereken özeni gösterecek durumda da değildim. Ben de hepsini önümüzdeki günlerde bakmak için kaydettim. Sizin de öyle mi  bilmem. Benim Sık Kullanılanlar listesi o kadar kalabalık ki. Bölümlere ayırdım;

Blog muhabbetleri ; bloglarla ilgili teknik konuların anlatıldığı siteler, forumlar, püf noktaları… yani blogla ilgili herşey
Gez gör sev ; Devamlı izlemediğim ama beğendiğim siteler. Her konuda olabilir
Sen de yap ; El işleri, kes-yapıştırlar, “diy” siteleri….
Gurme ; Yemek siteleri, tarifler, fotoğraflar...
Magazin ; Sevdiğim dergilerin internet siteleri.
Evler ; Bloğumda paylaşabileceğim ya da bakmaktan zevk aldığım evlerin bulunduğu siteler
Londra-Münih-New York ; Bu şehirlerdeki canlı kameraların olduğu siteler, oteller, metro haritaları, müzeler….
Bilgi-iş-güç ; İşimle ilgili bilgilerin, firmaların olduğu bölüm.

Böyle devam ediyor işte… Arada eğer boş kalırsam, düzenleme işlemine girişiyorum. Sıkıldıklarımı, ya da artık ihtiyacımın olmadığını düşündüğüm siteleri siliyorum.. Başlı başına bir iş ama öyle demeyin…

Yukarıda sadece bir odasını gördüğünüz renkli evi de akşam gördüm. Renkler gözümü aldı resmen. Yok ben yaşayamam bu evde ama bakmak hoşuma gitti. Evin sahibesi de bir sanatçı olan Gitte. Evin diğer odalarını ve sahibini görmek isterseniz buradan ulaşabilirsiniz.


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...