Haftasonu Kartı...




10 – 15 dakikaya kadar işten çıkmam eve kadar koşmam, çiçeklere son kez su vermem hatta bazılarının saksılarına küçük pet şişeleri sokuşturmam, hırsızları kandırmak için farklı odalara taktığım zaman ayarlı aydınlatma fişlerini ayarlamam, üstümü değiştirmem, yanıma deniz otobüsünde üşümeyelim diye birşeyler almam ( ki ben alırım, kardeşim almaz, sonra uyuklar üşür ben ona üzülürüm, ısıtmaya çalışırım, sarılırım falan… Ama bugün birazcık kavgalı olduğumuzdan sarılmayı düşünmüyorum bu nedenle onun içinde bir hırkacık almam gerek) Sonraaaaa yanımıza yolda acıkınca yiyecek birşeyler almam ve kapıları kitleyip kardeşimin beni almasını beklemem gerek…
Bacakları sallamaya başladım yine. Çok geç yattığım halde bu sabah da erkenden uyandım. Aklımda yapılacak bir şey oldumu onu yapana kadar huzur yok bana..
Haa bu arada dün akşam cnbc-e’de THE GREATEST filmini seyrettim, eski bir film, belki çoğunuz seyretti. Şöyle diyeyim film başladı, aradan 10-15 dakika geçti geçmedi ben başladım ağlamaya ta ki son sahneye kadar… Uzun zamandır bir filme ağlamıyordum hele geçen sene tiroidimden dolayı reklamlara bile ağladığım düşünülürse, rekor kırmıştımJ) Herhalde onun acısını çıkarttım. Yatarken bir ooh çektim, aynı birşeylere çok gülme sonrasındaki his vardı içimde… Rahatlama…

Hepinizi çok öpüyorum ve hayırlı kandiller diliyorum…

Bayramınızı internet’e bağlanmayı becerebilirsem başka bir kart ile kutlamayı düşünüyorumJ


I will be on vacation the next week, because there is our festive holiday…
I wish a happy weekend to everyone.



22 yorum :

  1. Sana da iyi hafta sonları ve kart gelmez belki diye de şimdiden iyi bayramlar:)

    YanıtlaSil
  2. Ah ablalar hiç kıyamaz ki kardeşlerine :)
    kandiliniz mübarek olsun
    ve şimdiden iyi bayramlar... köyde internet bulmam imkansız. erken kutlama benimki :)

    YanıtlaSil
  3. İyi kandiller ve iyi bayramlar olsun.:)

    YanıtlaSil
  4. Nohut'um, iyi tatiller, iyi bayramlar olsun! Bol bol dinlen, gez, toz, güzel fotolarla geri gel ;)

    YanıtlaSil
  5. hayırlı kandiller..

    YanıtlaSil
  6. Aklımda yapılacak bir şey oldumu onu yapana kadar huzur yok bana..
    DEMISIN YA. bende böyleyim işte....

    sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. hayırlı yolculuklar...
    hırsızlar için olan metodu biraz açarmısınız:))
    bizlerde giderken gözümüz arkada kalıyoruz heep:)
    geceniz mübarek olsun bu arada...
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. Hayırlı kandiller,iyi bayramlar,iyi yolculuklar (evde yapılacaklar için kolaylıklar:))Sevgiler..

    YanıtlaSil
  9. sizlere iyi yolculuklar, ailene selamlar ve iyi bayramlar cnmm...

    YanıtlaSil
  10. İYİ HAFTASONLARI,
    İYİ KANDİLLER,
    İYİ BAYRAMLAR
    İYİ TATİLLER:)

    YanıtlaSil
  11. Harika bir tatil diliyorum:)

    YanıtlaSil
  12. Güzel bayramlar,sağlık ve neşeyle.

    YanıtlaSil
  13. bizde iki kız kardeş hep didişiriz ama uzun sürmez .) iyi tatiller, sevgiler .)

    YanıtlaSil
  14. abla koştursun dursun kardeş sadece gelsin alsın.
    ahh biz ablaların kaderi bu olsa gerek :)
    iyi haftasonları nohutçum

    YanıtlaSil
  15. Canım benim hem kavgalısınız, hem sarılmam ama hırka almam gerek ha.. ne iyi ablasın be Nohutum..

    Kardeeeşşş, kardeşş bi bak hele.. bu ablanın kıymetini iyi bil gayri.. hepsi böyle olmuyor bilesin.. sen şimdi başkalarını bötmediğin için bilemeyebilirsin.. çok seviyor seni.. öperim.

    YanıtlaSil
  16. iyi bayramlar. sana, kardeşine ve ailene saadetler dilerim, hep mesud olunuz.hörmetler macellan.

    YanıtlaSil
  17. ahh bu abla kardeş küsmeleri ve barışmaları yokmu pek severim yıllardır bu hallerimizi abla olarak:))seviyorum seni güzel abla iyi bayramlar...

    YanıtlaSil
  18. Guzel bir hafta sonu diliyorum, sevgi ve selamlar...

    YanıtlaSil
  19. hayırlı kandiller.. happy new week!

    hugs

    YanıtlaSil
  20. bütün yazılarını okudum bikaç güne yayarak. çok cici bi bloğun var, söylemek istedim...

    sevgiler, iyi tatiller...

    YanıtlaSil
  21. Missred; Kart gelemedi maalesef:( Cep telefonundan yorumları onaylayabildim ama bilgisayarı cep telefonundan internete bağlamayı becerebilsem de hazırlamış olduğum kartı bir türlü yükleyemedim. annem de bayram bayram oyun oynama zamanı değil kapat şunu diyince tırsttım tabi:)

    Birtutamkekik; Şimdi şöyle oluyor; İkea'dan "Tanda" isimli zaman ayarı yapılabilen fişler var, evin iki odasına prize onları takıyorum ve ikisinin saatlerini farklı farkı ayarlıyorum. Mesela salondakini akşam 8 ile sabah 6 arasında yanacak, arada sadece 1-2 kez yarım saat sönecek şekilde, diğer odadakini de gece yarısı, yarım saat arayla ikişer kez 2 saat süreyle yanacak şekilde ayarlıyorum. Onlara tasarruflu ( yaklaşık 5 kW ) ampüllerin olduğu masa lambası ya da yine ikea'dan alınmış hani şu plastik oraya buraya takılabilen lambaların fişlerini takıyorum.
    Sözümona evde birileri var izlenimi yaratıyorum yani:)
    Biraz karışık oldu ama umarım anlatabildim...

    Anne Kraliçe; Bu sefer evde hiiiç birşeycik yapmadık, nasıl geçti anlamadım habire yedim sadece...

    Nilhan; Abla anne yarısı :)

    Deli Anne; Şimdi balkonda, içeriye bir gelsin bütün yorumları okuyacağım, senin kini daha bir yüksek sesle:)

    Macellan; Saadet dolu saatler, günler geçirdik sayenizde, çok merci ..

    Meyra; Bilmukabele Meyracım:)

    Maria; I really thank you for your nice wishes..

    Uyuz cadı; Çoook teşekkür ederimmmm..


    Kısacası herkesin geçmiş Bayramını tekrar tekrar kutluyorum,....

    YanıtlaSil
  22. Su hirsizlara karsi olan metot supermis ya ! Amnan cok anlatmayalim :) ablam olmasaymis ne yapardim bilmiyorum iyi ki ablam olmussun iyi ki benden once dogmussun diyorum ona...Kirazcekirdegi.blogspot.com

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...