Üfürükten teyyare, Selam söyle o yare



Daha önce de bahsetmişimdir. Bizim salondaki masanın üstü benim çalışma alanım oldu. Herşey elimin altında olsun istiyorum. Zaten iki kişiyiz, ayy ben biraz çalışacağım diyip odama gitmek anlamsız geliyor. Bende yığdım ne varsa masanın üstüne, birden su içmeye kalkıyorum yerimden sonra bir bakmışım kelebekler kesmişim… Camın önündeki çiçeği suluyayım diyorum, takılıyorum renkli kağıtlara ne kessem, ne kessem diye bakıyorum.. bu sefer de kalp kesiyorum. Zaten kelebek, kalp, kuş döngüsünün içine sıkıştım kaldımJ




Geçen akşam da, bloğunu  severek takip ettiğim Brezilya’lı arkadaşım sevgili Regina’nın Casa de Retalhos isimli bloğunda bu basit kalemliklere rastladım. Kardeşimin yatak örtüsü örmek için aldığı iplerden kullandım, ama evde hiç keçe olmadığı için orjinalinde olduğu gibi hoş çiçekler konduramadım üstüne.

Ne kadar süre kullanırım bilmem, şu anda masadaki kalemlik yığınının ortasında yerini aldı ama en azından bana fotoğraflarını çekebileceğim bir malzeme çıkmış olduJ



Maybe I talked about in the past.  the table-top in the our living room was my work area. I want to do something whenever I want. Already We live only 2 person (with my sister) and it is really unnecessary to go to another room. Here is like my craft room. When I go to kitchen,  suddenly something comes to my mind, and  I find myself at the table when cutting butterfly from papers or hearts or birds:) 
Already butterfly, heart, and birds I was stuck in this cycle:)

The previous evening, I came across  this simple Pencil Holder on my dear friend's blog, who name is Regina.
The name of a block of Regina is Casa de Retalhos. You can find a lot of nice things in here. I am following her with great pleasure.
I used some yarns. My sister uses these yarns for crocheted blanket. But I could not find any felt at home. and I could not do flowers like  originally.
I do not know how long I use it but I think it is really cute.





Herkese umut dolu günler diliyorum...

Happy Days....

28 yorum :

  1. Harikalar yine :) Benim bir çalışma masam var ama düzenlenmeyi bekliyor tembelim ben tembelim :):):)

    YanıtlaSil
  2. Selamını aldı mı yar bilmem ama görseller yine şahaneeeeeeee!!!!!!!!!!!

    YanıtlaSil
  3. pek bi şirin olmuş :)

    eline sağlık olsun

    YanıtlaSil
  4. Bişey sorabilir miyim? Sen mühendistin değil mi? Alanın dekorasyon falan mı? Yani böyle çalışma masası görünce yanında çalışasım geldi. beni yanına alır mısın. ne iş olsa yaparım apla :)

    kalemlik de çok soft olmuş bence renkleri.

    YanıtlaSil
  5. çok yaratıcısın, ne diyebilirim ki:)) hem öyle uyduruk falanda deme !!

    YanıtlaSil
  6. Ahu; yaa aslında benimki de hep dağınık. Bazen sinir basıyor karışıklıktan ama hiçbirini de ortadan kaldırmak istemiyorum. Zaten çok az zaman buluyorum o masasya oturmak için bir de kullanacağım şeyleri evin içinde bulmak için zaman kaybetmiyeyim diyorum:)

    YanıtlaSil
  7. Nilgün ablacım, Muhabbetsofrası, Buket; çoook teşekkür ederim.

    Nilhan; Maalesef Çevre Mühendisiyim ben. Keşke dekorasyon ile ilgili bir işle meşgul olabilseydim. O fotoğraflardaki masa aslında bizim yemek masamız. Çalışma dediğimse burada yayınladığım şeyler... Karın tokluğuna çalışıyorum akşamalrı evde yani:)

    YanıtlaSil
  8. Nilgün ablacım, Muhabbetsofrası, Buket; çoook teşekkür ederim.

    Nilhan; Maalesef Çevre Mühendisiyim ben. Keşke dekorasyon ile ilgili bir işle meşgul olabilseydim. O fotoğraflardaki masa aslında bizim yemek masamız. Çalışma dediğimse burada yayınladığım şeyler... Karın tokluğuna çalışıyorum akşamalrı evde yani:)

    YanıtlaSil
  9. Nohutcuğum yine harikasın..bence fotoğraf olayında da fevkaladenin fevkindesin..Bende bişiy sorabilirim şu japon bebeğe bayıldım yurtdışından mı aldın inşlh burdan almışındır..Sevgiler..

    YanıtlaSil
  10. Good morning dear friend!
    I knew you were the reason I have 4 new followers from Turkish. That's great!
    I am so glad that thru my blog you got inspired to make such beautiful things.
    Just one thing dear Ayda, I'm not from Portugal, I am from Brazil. In both countries, Portuguese is spoken.
    Have a wonderful day!

    YanıtlaSil
  11. Üfürükten diye küçümsediğin kalemlik pek şirin olmuş,
    sonra fotoğraflarda harika...
    ama Ben'i bitiren kırtasiye malzemelerin oldu ...kalemler,mandallar,bantlar....bayıldımmm :)

    YanıtlaSil
  12. ama ben bunlara bayıldım yaaa, çok güzeller :)
    oğluşumla yapabiliriz bunlardan etkinlik olarak, aklınla bin yaşa nohutçuk :)

    YanıtlaSil
  13. Anne Kraliçe; yaa hani bahsetmiştim ya Londra'da Birmilyoncu gibi bir mağaza var diye işte oradan almıştım ne yazık ki. Buraya açlışmasını da o kadar çok istiyorum ki. http://www.tigerstores.co.uk/

    Sedo; Kardeşim kaldır şunları masanın üstünden, başım dönüyor karışıklıktan diyor. Ben de nasıl olsa boşanamayız diye kulan arkası ediyorum. ne yapayım hiç bir şey yapmasamda onları orada seviyorum. Kitapçıya gidiyorum. Bakıyorum bakıyorum. en uygun fiyatlı boyama kalemlerini bulup alıyorum:)

    YanıtlaSil
  14. Dear Regina;

    I loved your blog since I came cross with it. And I also thank you, you have written me very nice and encouraging comments all the time.

    P.S; corrected the my mistake:)

    Have a nice day.

    YanıtlaSil
  15. Good day!
    Today I got to his cafe and enchanted me, I thought everything was beautiful and full of inspiration.
    I'm following you, I'm from Brazil and my blog is at your disposal, come visit me!

    a hug
    hptt: / / cafeecetim.blogspot.com

    YanıtlaSil
  16. Oi Ayda, vim conhecer seu blog através do blog da Regina e estou encantada com tudo que estou vendo. Vou te acompanhar de perto e ver todas as maravilhas que você mostra.
    Grande beijo.

    YanıtlaSil
  17. Such a sweet pen holder and I LOVE your kokeshi doll, I have a bit of a hang-up on them these days :)

    Hugs,
    Signe

    YanıtlaSil
  18. demekki cam kavanozları, teneke kutuları atmıycaz , böyle değerlendireceğiz

    YanıtlaSil
  19. I found your blog through the Casa de Retalhos, of Regina. Your blog is beautiful! Marion

    YanıtlaSil
  20. Ben de Japon bebeğe, bir de kırtasiye malzemelerine bayıldım. Çocukken aynı bu kalemliği kapladığın şekilde kurşunkalemleri kaplardım, tepedeki ucundan da ipi sallandırıp ucuna boncuk takardım. Sonra o kalemlerin açılamadığı gerçeğiyle yüzleştim tabii :)

    YanıtlaSil
  21. Nerde beğen butonu. Aradım taradım bulamadım :) Bayıldım ki:)

    YanıtlaSil
  22. hızına yetişemiyorum süpersin. bu arada burası bayağı bir beynelmilel olmuş harikasın:)

    YanıtlaSil
  23. Dear Lucia, Margarete, Marion ; thank you so much for your nice words and followed me... I also loved your blogs..
    Dear Signe; Why not:)

    Zeynep; Evin çöp ev olmamasına da dikkat etmemiz gerekiyor ama. Bizde durum pek iyi değil de:)

    Alis; Okurken aa ne iyi fikir dedim takiii kalemlerin açılmadığını okuyana kadar:)))

    Ligarba; çok teşekkürler ve bu arada beğen butonu hani şu en altta yorumların orada sıra sıra olan küçük iconlardan oluyor :)

    Füsfüs; Bugün öyle oldu gerçekten de:)

    YanıtlaSil
  24. Hello! I came here from Regina's blog, where she posted about you! I loved your blog, so many inspirations! I'll continue visiting!

    xx,
    Mari

    atelierinbox.com.br

    YanıtlaSil
  25. Al benden de o kadar, kalp, kelebek döngüsü içindeyim, bu arada renkli kağıtları nerden alyorsun acep:))

    YanıtlaSil
  26. Good morning!

    Google translator can be awful :)
    But I get the idea of what you wanted to say.
    You are very welcome dear friend, and I should thank for the chance to visit your beautiful blog.
    Have a very happy weekend.

    YanıtlaSil
  27. ne hoş ne güzel fotoğraflar ne güzel dilekler...

    YanıtlaSil
  28. ben de artık burdayım,deneme 1-2

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...