Artık ben de sonbaharı seviyorum...




Kasımla beraber sonbaharın bitmesine şunun şurasında 2 gün kaldı. Bu sene sonbaharı sevdim ben. Öyle güzel fotoğraflar gördüm, öyle yazılar okudum ki sonbahara methiyeler düzen, karşı koyamadım.  Söz seneye çok daha hazırlıklı gireceğim sonbahara, daha emin, daha bilinçli…



Bu fotoğrafları  French Larkspur ‘un bloğunda gördüm. Thanksgiving öncesinde paylaşmış. Masa düzeninde kullanılan aksesuarların hemen hemen hepsi kendi mağzasında satılan ürünler.  


Aslında bakarsanız masada öyle aman aman pek bir şey yok, sade ama sevimli. Düz beyaz tabaklar hepimizin evinde mutlaka vardır, sonra kavanoz… Ikea’da uygun fiyatlı ağzı böyle geniş kavanozlar var, peçete olarak yine Ikea’da 1 TL’ye satılan kurulama bezleri kullanılabilir, gayetde güzel olur. Eee kozalak ve yaprak sokakta sürüsüne bereket…  Kızılcık sanırım o kırmızılar, Beşiktaş pazarında görmüştüm. Markette satılır mı bilmem ama onun yerine kurutulmuş yaban mersini serpiştirsek masaya, arada da atıveririz ağzımıza hem…



Kartları yapmak çok zor olmasa gerek, Kabalcı’da pullar satılıyor, damgayı silgi ile yapabiliriz sanırım..
Off bana bir tek şöyle eskitilmiş masa – sandalye ve böyle bir ışık lazım gerisini hallederim. Tabii biraz da zamanL




2 day later Autumn will be finished. This year, I loved autumn compared to the past. I saw a lot of unique images and read so many beautiful things about autumn. I could not resist . Now I can say that I love Autumn...  The next year, I will be much better prepared for autumn.
I've seen  this lovely table set on French Larkspur's blog. She had shared these images before Thanksgiving. Actually as you see there is not much things on the table. It is quite simple and cute.
Almost all of the accessories used are sold in her shop. We can also find these materials very easily. For instance white plates, they can be every home. Jar and napkin.... You can find it in Ikea very cheap. Cranberries, cones and leaves... simple...
Only one thing we have to do... Vintage card.. I think, this should not be too difficult:)
After that..I need a nice light and time... That's all...










19 yorum :

  1. Fotoğraflar çok güzel gerçekten, sarı yapraklara bayıldım:)

    YanıtlaSil
  2. bir de sıcacık bir muhabbet oldumu o sofrada daha ne istenir ki

    gel keyfim gel....

    senin şöyle küçük bir dükkanın olsa ( büyükte olabiklir fark etmez :D ) sen orda bişeyler kesip boyasan, taksan takıştırsan bende gelsem sabahtan akşama kadar seni izlesem :)

    ayy ne güzel terapi olur bana hee :)
    Allahım dua niyetine kabul eyle
    Amin... :)

    YanıtlaSil
  3. Ben hep sonbaharcıydım zaten...ama artık daha bi seviyorum sonbaharı...Kaan Batu mu verdi bana.

    YanıtlaSil
  4. bende evimde sonbahar etkisi yaratmak istiyorum kozalak falan mı toplasam acaba

    YanıtlaSil
  5. Aman bre! ne güzel olurdu sahiden, senin muhabbetin de güzeldir şimdi:)

    YanıtlaSil
  6. Yalnız yaban mersini serpiştirip, arada ağzımıza atarız fikri pek hoş :)

    YanıtlaSil
  7. Sonbahara diyecek sözüm yok ama anlaşalım; ben kışı sevmemmmm!!! :)))

    YanıtlaSil
  8. o zamanı bulup böyle bir masa düzenlersen haber ver mutlaka Zehrayı alıp gelicem;)

    YanıtlaSil
  9. Ya Ayda, fotoğraflar, sunumlar, sonbahar, ışık, yapraklar... herşey iyi hoş, sana çektiğin güzel fotoğrafları satmanı tavsiye ediyorum hatta ama Ben silgiyle damga işine takıldım desem :/ kızmasan :) az biraz Fransız oluyorum bazen ;)

    YanıtlaSil
  10. Yapraklar bizim evimizin önünde öyle çok var ki aklıma bişiyler getirdi:)

    YanıtlaSil
  11. Sahane sari yapraklar... Iste ben onlara vurgunum....

    YanıtlaSil
  12. tabii londranın da etkısı vardır bu sonbaharı sevmede:))

    YanıtlaSil
  13. Ne güzel anlatmışsın Nohutcum :)
    En kısa zamanda anlattıklarından ve fotoğraflardan destek alarak, öyle bir masa hazırlayıp, fotoğraflayacağım :)

    YanıtlaSil
  14. Bende ilk defa bu sene sonbaharı sevdim :) Ki eskiden yaz sonu bitiyor diye üzülürken bu yıl sabırsızlıkla sonbaharı bekledim :)

    YanıtlaSil
  15. Offf ben evlenmeden neredeydiniz kuzum?
    Bu fotolara baktıkça evdeki tüm eşyaları atıp yeniden döşemek geliyor.
    Masaya bayıldımmm gerçekten.


    Ama ama ama ben sonbaharı hala sevmiyorum desem :-)

    YanıtlaSil
  16. cok beyedim aynisini bende yapacam tesekkurler, tatli bayan:)

    YanıtlaSil
  17. Fadiş; evet ne kadar canlı değil mi fotoğraflar..

    Reyyan; Allah mı söyletti sana bunları, ne güzel bir dua. Ahhh aaahhh böyle birşey oluverse ne güzel olur...

    Sebi; Daha bir anlamlı olmuş gerçekten sonbaharlar.

    Bahar; Ben de kozalak bulmak istiyorum ama buralarda yok, satılıyordur da nerede???

    Deli-anne; :) yok kendimi biliyorum, dekor mekor dinlemem yerim affetmem yani..

    Sibel; Kar yağarsa kışa ehhh olabilir diyebilirim, ama üşümesini , kasvetini, kalın giysilerini hiiiç sevmem.

    Meyra; tamam çağırılacaklar listesine yazdım sizin ikinizi de:)

    Sedo; Offf ben de tamam öğreneyim şu işi etsy'de bir dükkan açayım kart yapayım, poster gibi yapayım satayım diyorum ama seçmeye kalkınca hiç birini beğenmiyorum, hadi beğendim diyelim bastırılınca beğenmiyorum. Çok uğraşmak gerek istediğim gibi, adam gibi birşeyler yapmak için. Nasıl yapılacağını biliyorum ama gözüm yemiyor, yapmış olmak için yapmak da ... içime sinmiyor.. Böyle ortada kalıp mızmızlanıtyorum. Biri elimden tutsa yol gösterse....
    Gelelim silgiden damga olayına; yaa okurken böyle tükenmez kalemle silginin üstüne yuvarlak çizerdim, içine çiçek çizerdim sonra kağıda iyice bastırınca onu damga gibi olurdu, onu demeye getirdim.

    YanıtlaSil
  18. Zeynep; Aklına geleni biz de görürüz inşallah...

    Münster; Beğenilmeyecek gibi de değiller hani...

    Nohut oda; kesinlikle:)

    Didem; ne güzel ne güzel...

    Hande; Al benden de o kadar...

    YanıtlaSil
  19. Neslihan; oooff işte bu büyük problem.. Yani insan böyle gördükçe özeniyor da özeniyor. İşte bu yüzden yurdışındakilerin ev döşeme mantığına hayranım. Öyle yatak odası takımı, büfe, koltuk takımı , bir de oturma odası alalım derleri yok. Bir kere çoğunu oldukça ucuza alıyorlar, böyle olunca zaman içinde boyamak, ya da başka amaçlar için kullanmak kolay oluyor, az eşya var evlerinde, öyle takım olsun, 5 koltuğum olsun da demiyorlar... Kullanılmış eşya çok popüler, biz almaya kalksak hem bulamayız hem de yenisinden daha pahalıya satarlar:) Neyse işte böyle yani...

    Elif; Yap da görelim diyeyim de iş inada binsin:)))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...