Benim de kalbim var...




Demiştim size benim şansım döndü diye… Ufak ufak başladı ama hızla devam ediyor, geçenlerde de sayısal lotodan 2 tane 3 bildim. Meğer bir kuponun içinde 2 satırda birden 3 bilirsen 2 kere ikramiye alıyormuşsun. Bugüne bugün 8.40 tl kazanmışlığım var yani… Fena mı akmasa da damlıyor işteJ Böyle böyle emin adımlarla ilerliyorum büyük ikramiyeye doğru…  Vay be Jupiter sen nelere kadirsin…

Bu kalp broş Alicia’dan. Alicia Madrid’de yaşıyor. Flickr’da görmüştüm çektiği çiçek fotoğraflarını, bloğunu da takip ediyordum.  Londra’da olduğumuz hafta çekiliş yapmış bu kalplerden biri de bana çıkmış, geçen hafta da elime ulaştı. Hafta sonu fotoğrafladım ama yoğunluktan ancak şimdi yayınlıyabiliyorum.


O kadar düzgün dikilmiş ki anlatamam. Elimde dolaştırıp durdum. Bir sürü yerde kullanmak mümkün. Yakama taktım, perdeye taktım, peçeteye, yastığa ve hatta benjamin’e iliştirdim. (Benjamin bizim şu yapraklı ufaklık olur, çook küçükken aldık onu, şimdi serpildi büyüdü maşallah).

Kısacası ben bu kalpi çok sevdim, sevilmeyecek gibi de değil ama...  O zaman Alicia’ya bir de buradan kocaman bir teşekkür gönderiyorum…


I told you, I am very lucky in recent days. I am a pisces and I think Jupiter is very succesfull:) Last weekend I won a lotto about 3 Euro :) This is a beginning. I am proceeding towards the jackpot with confident steps.
This cute heart brooch from Alicia who lives in Madrid. You should see her flowers on her flickr account and her blog. When I was in London, she had announced that I won a pretty heart. It arrived to me last week with a wonderful note. I photographed the weekend, but only now I can share with you.
I can say that it is very usefull and perfect sewn. I can use wherever possible.I can use with my clothes as a brooch, with pillows, curtains  and maybe with plants.
In short, I loved this heart brooch a lot.  I am sending a big thanks to Alicia from here...



21 yorum :

  1. Mekan Sen'in fotolar Sen'in, kalpli delgeçinde var ;) Sen yaptın zannettim yaw :)
    Ben'de kim bu "A" diyorum :))
    O dantelli fotoya ayrıca bittim.

    YanıtlaSil
  2. kalp çok ciciymiş. şansın böyle katlanarak sürsün, öperim

    YanıtlaSil
  3. masallah de kendine Nohut :)
    sansin devam etsin :)
    bizim evde de butun ciceklerin ismi var tahmin edebilecegin uzere burada gorunce ayni seyi cok sevindim :)
    her yere yakismis hakikaten bu kalp sahane. gule gule kullan Nohut :)

    YanıtlaSil
  4. Thank you so much for your wonderful words! I'm happy you liked the brooch, it looks fantastic in your photos, all of them are soo nice! Love it on your white pillow :) Never thought you could use it in so many different ways, you are very imaginative! Even with plants! Great!
    Kisses

    YanıtlaSil
  5. uzaklardan gelmiş hediye, ne güzel çokta güzelmiş, her yerde güzel durmuş, şansının dönmesi ne güzel :)

    YanıtlaSil
  6. Yastıkta çok güzel olmuş bak;)

    YanıtlaSil
  7. oo çok şanslısın. ama hadi sende blogunda çekiliş yap bence, o güzel tasarılarından belki bize de çıkar :)

    YanıtlaSil
  8. yine pek güzel fotograflar gördüm,içim aydınlandı gidiyorum:)teşekkürler.

    YanıtlaSil
  9. mavişini güle güle kullan. her bloggera bir Alicia,bir Ayda,bir Sevdiye ya rabbimm amiinn :)

    YanıtlaSil
  10. çok güzel bir kalp,dikişler vs muazzam görünüyor gerçekten. Alicia'nın ellerine sağlık :)
    şansın hep artarak devam eder umarım. sevgiler ;)

    YanıtlaSil
  11. Sedo; Benim dikiş olayına girmeme daha var:)

    Füsun; Çok teşekkür ederim.

    Gülçin; Maşallah maşallah. En çok kendi nazarım değer bana zaten... Bir de çoook teşekkürler.

    Alicia; I'm really happy if you like them:)

    Filiz; Maşallah diyorum :)

    Yıldız; Çoğunluk yastıkda beğendiği için orada kullanacağım artık:)

    Buket; Yaa o kadar uzun zamandır düşünüyorum ki bu çekiliş olayını, ama yaptığın hiç birşeyi beğenip tamam bunu vereyim diyemiyorum Bulsam bişey hemen yapacağım..

    Leyya; ben teşekkür ederim.

    Sinejan; sağol:)

    Müjde; Neşeli bir Müjde hepsinden çok lazım:)

    Ocean Spray; Çook teşekkür ederim...

    YanıtlaSil
  12. Çok şanslısın gerçekten, ben çok beğendim bu çok amaçlı kalpleri, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  13. hepimiz birimiz
    birimiz hepimiz için ;)

    YanıtlaSil
  14. Çok zarif gerçekten. Tebrikler. Arka plandakiler origami kağıdı mı? Onlar da çok güzel.

    YanıtlaSil
  15. dün ben bu post'a ağzım açık bakarken az daha yemeği yakıyordum

    az daha yemek yerine ben yencektim.... :)

    ve ben bu kalbi çok beğendim
    keşke keçelere tutabilsem de bende yapabilsem dedim...

    dün tam bunları yazarken kapı çaldı
    babam gelir gelmez sofrayı hazırla çok açım diyince yorum da bu güne kaldı :)

    perdeye ve yastığa çok yakıştırdım kalbi :)

    YanıtlaSil
  16. gerçekten çok güzelmiş. senin çekimlerinle daha da değer kazanmış.

    YanıtlaSil
  17. I know her work thru flickr, and it is really pretty. Alicia might be happy looking at the beautiful photos you took of her beautiful heart.

    YanıtlaSil
  18. Selamlar,

    Yuvarlak dantel örtünün yakın çekim fotoğrafını yayınlamanız mümkün mü acaba? Çok hoş ve modern bir örtü, ben de yapmak isterim. Teşekkürler... Defne.

    YanıtlaSil
  19. Defne bana mail adresini verirsen sana gönderirim. Flickr'dan biri daha istemişti onun için çekmiştim.

    YanıtlaSil
  20. Süper her şey süpeeer ♥ =)))
    Favori bloglardan biri oldu bu blog =)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...