Bugün Bunu Sevdim - Ruche a Handmade Holiday



Londra’da Sonbahar serisinden son birkaç fotoğraf daha kaldı sizinle paylaşmak istediğim ama araya güzel bir dergi sıkıştırmak istedim.
İçinde herşey var;  yığınla evde yapabileceğimiz el işi fikirleri, lezzetli yemek tarifleri, moda ve güzel bir sarışın kız.  
Ben sevdim, sizinde hoşuna gideceğine eminim…



                                Open publication - Free publishing - More arts




I would like to share the last few photos from Autumn in London series but before this I wanted to show you a beautiful magazine.
You can find a lot of things inside this magazine; a pile of hand-made ideas we can do at home, delicious recipes, fashion and a beautiful blonde girl.
I liked, I guess you will also like it..



15 yorum :

  1. Paylastigin icin tsk. Gercekten cok keyfli seyler var icinde. Noeal dekorasyonlarina bayiliyorum...

    YanıtlaSil
  2. Güzelmiş, bir sürü fikir edindim, teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  3. Yine bayıldım :) dergi paylaşımlarını facebook sayfamda yayınlamamın bir sakıncası yoktur umarım herkes bu güzellikleri görsün istiyorum :) paylaşımların için çok çok teşekkür ediyorum :)

    YanıtlaSil
  4. bende çok beğendim dergiyi

    o külahlı tabloyu sen daha güzel yaparsın bence :)

    yemek tariflerinide anladığım kadarıyla denicem :D

    bide bişey sorcam
    yabancı yayınlarda takı tasarım dergileri var mı

    YanıtlaSil
  5. Ohhhh! This beautiful magazine is full of fantastic ideas!! I have to try some for this Christmas. Thanks for the link!

    YanıtlaSil
  6. sen olmasan hayatta arayıp ta bulamam bunları :)

    YanıtlaSil
  7. Ne güzel digital dergiler buluyorsun Nohutcum :) Teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  8. yorulmadan,dağılmadan ve bir dergi okurcasına dingin..harika sunum için teşekkürler..ben de sevdim

    YanıtlaSil
  9. Hiç sıkılmadan baştan sona inceledim. Süper bir dosya bu, nereden de bulmuşsun :) Zevklisin, çok zevklisin Ayda' cığım - ayrıca tam benim kafadansın :)) Teşekkürler paylaşımın için ;) Öptüm çok seni.

    YanıtlaSil
  10. süper,çok ilham alınıcak şeyler var.harikasın... söylemeden geçemicem, mankende barbie bebek gibiymiş...

    YanıtlaSil
  11. yemek tarifleri iştah açıcı, hele de en çok saç bantlarına bayıldım :) hazır saçlarımı yeni kestirmişken yapmak gerek o keçeli olandan...

    YanıtlaSil
  12. Yorum bırakmaktan aciz ama postarı kesinlikle kaçırmayan, her yeni girilen post için çok mutlu olan, fotoğraflarda kendini kaybeden izleyiciler vardır bilir misiniz? Sessiz izleyici. Hah işte onlardan biri benim malesef :-)

    Bayılıyorum postlarınıza.

    Heyecanla bekliyorum.

    Ohhh yazdım rahatladım :-)

    YanıtlaSil
  13. MAgiccCat; Bulayım böyle şeyler her zaman paylaşırım:)) Ve evet bende onalrı çok sevdim.

    FADİŞ; Aman ne mutlu, ben de bakıyorum yığınla şeye tamam bunları yapabiliyorum diyorum ama sonra yaa ben ne yapacaktım diye kalakalıyorum. Not defterime yazardım hep de şu sıralar yoğunluktan ona bile yazamadım..

    Sümeyye; Paylaş tabii, ne demek. Ben teşşekkür ederim.

    Reyyan; Külahı dimi, yapabiliriz aslında... Dur deftere yazayım külah yap üstüne de ip dola, tepesine bir yıldız kondur falan... Dur yazıyorum...
    Yazdım...
    Bir de takı tasarımı ile ilgili şeyler görürsem mutlaka sana gönderirim. O gözle bakmadım şimdiye kadar.. Ama artık aklımda..

    Müjde; Ben de bayılıyorum sonra kıskançlıktan mutsuz oluyorum:)

    Alicia; Yes, I am planning to try somethings from there, We will see:)

    İkiz bebek; Tamam ben de dergi sorumlusu olayım blog aleminin:)

    Didem; Bak hırs yapacağım şimdi bütün gün dergi peşinde koşacağım:)

    Altıüstüevkadını; Sevdiğine sevindim..:)

    YanıtlaSil
  14. Demet; Bu dergide senlik çoook şey var. Sen çok daha alalarını yaparsın, hep geliştirirsin de.. Ben de seni çooook öpüyorum..

    Zeynep; evet yaaa burun yapma bence... Kondurmuşlar sanki kuş burnu gibi ..

    Cemre; Saç bantlarını çok seviyorum ama bana yakışmıyor hiç, yakışsa hemen yaparım..

    Neslihan; :)) çook teşekkür ederim ne güzel şeyler yazmışsın.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...