Bugün Bunu Sevdim - Bahar gibi bir ev...



Kaynak : Härligt hemma

Sanırım artık bahar diye bir mevsim yok. Hava dışarıda bulutlu ve soğuk. Eskiden nisan ayı geldimi aklımız bir karış havada, ağaç dalları çiçek içinde zıp zıp zıplardık neşe ile.. Hele Balıkesir’deki baharlar akıma gelince daha iyi anlıyorum artık baharları yaşamadığımızı.

Doğru dürüst bahar dalı bile görmedim bu sene. Bu yağmurlar bitince direk yaza gireceğimiz kesin.


  
Bari baharı ekranlarımızda yaşayalım istedim. İşte rengarenk, bahar gibi bir ev. Kuzey ülkelerinde neden böyle canlı renklerin kullanıldığını, eşyaların, duvarların, yerlerin neden bembeyaz olduğunu anlamak hiç de zor değil, hepsi kasvetli, soğuk havaya inat, güneşi nadiren görüyorlar ama evlerinin için her daim neşeli, renkli, sevilesi…

Ağırbaşlı renkler yerine içlerindeki çocuğu açığa çıkartacak renkleri tercih ediyorlar, kremler, kahveler, bordolar yerine baktıkça içimizi açan, yüzümüzü gülümseten renkler var etraflarında. Bence kesinlikle pozitif enerji yayıyor bu renkler etrafa…

Bakın şu fotoğraflara uzun uzun kesinlikle mutlu olacaksınız size söz…
 


In the past, we used to live long Springs... Now it is still cold and cloudy:(

I'm sure that we will switch to direct hot summer days without feel the spring...
Because of that I wanted to share with you a colorful home to feel happy. All details are great, colors are vividly and i think, the spring is in this home.

Look at all images for a while and believe me you will feel the spring and be happy...
 
     Source : Härligt hemma
 
 
 

14 yorum :

  1. Şu pembe abajurun altındaki beyaz sandelyeye ben oturabilir miyim? mutluluk konusunda çok haklısın, sabah beri şimşekler , yağmurlar Antalya'da, içim açıldı sayende :)))

    YanıtlaSil
  2. Püffff...Bu görsellerdeki sarkıt lamba var ya; kızımın odası için bundan aramadığım yer kalmadı. :( Ama yok, Türkiye'de bulamadım. :( Oysa o kadar yakışırdi ki küçük kuzumun odasına...
    Marka belli, üretici belli; ama bizim ülkemize gelmiyor. :(

    YanıtlaSil
  3. Bana mutluluk verdi gerçekten de bu görseller.
    Böyle sade iddiasız ama özgün evleri çok seviyorum ama benim çevremde hiç yok :(
    Kendime kırlentler dikeceğim renk renk buradan ilham aldım. Yüzümü güldürdün yine ,teşekkürler Nohutcuğum!

    YanıtlaSil
  4. ayy cook begendim tum yastıkları... icim acıldı ellerine saglık

    YanıtlaSil
  5. Evet Bahar resmen nazlandı, gelmeye hiç niyeti yok :(
    Ama bahar gelmese de biz onu getirtebiliriz bu fotoğraflardaki gibi.
    Bizim odamız kahve-kremdi, dün sabah uyandık hava puslu karanlık.
    Sonra Ablalarımla beyaz-pembe-yeşil-turuncu renklerde bir sürü kumaşlarımızı çıkardık ortaya ve başladık kırlentlerden perdelere kadar her şeyi değiştirmeye.
    Dün hava nasılsa bugünde aynı bir farkı yok ama odanın içi dün Sonbahardı bugün İlkbahar :)
    Dün suratlarımız asık oturuyorduk o odada, bugün elimizde olmayan bir gülümseme var yüzümüzde :)
    İşte aslında bir çok şey hep bizim elimizde.

    Ve tabii birde senin Bloğun var, bütün renklerin bir araya toplandığı, ferahlık ve huzuru çağrıştıran bu Blog, ne iyi geliyor bana-bize bir bilsen..:)

    YanıtlaSil
  6. kesinlikle bahar gibi evleri var kuzeydekilerin:))

    YanıtlaSil
  7. Adorable! Especially the lamp and the cushions :)

    Hugs,
    Signe

    YanıtlaSil
  8. Bu karanlık günde nasıl iyi geldi bu post! Bir mimar olarak seçimlerine hayran kaldığımı da eklemeliyim. Tanışmaya bekleriz:))
    nihanni.blogspot.com

    YanıtlaSil
  9. Thank you for the beautiful inspiration! I don't know if I should smile and recharge with energy from the pretty pictures, or just sigh because it looks like it's impossible to have an astonishing home like that.

    YanıtlaSil
  10. oh, love these spring colors :)

    YanıtlaSil
  11. Bahar gelmedi ama senin sayfanda huzur buldum.. Nasıl naif renkler ..

    YanıtlaSil
  12. Senin bloğuna bakınca içim açılıyor. Görseller bir harika yine.
    500 muffins kitabın da ne tarifler vardır diye düşünmeden edemedim bu arada.

    YanıtlaSil
  13. bugün bunu ben de sevdim:)Merhabalar,yeni tanıştım blogunuzla,harika renklerle

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...