Bugün Bunu Sevdim - Season Mag


Dergi için fotoğrafa bir tık / link on the image 


Biraz önce karşıma çıktı bu dergi, tamam yine çoğumuz içinde neler anlatıldığını anlamayacağız ama seyirlik olsun, gözlerimiz şenlensin istedim. Hem GIOCHI DI CARTA bloğunun sahibi, severek ve hayranlıkla takip ettiğim Silvia’nın da harika bir yılbaşı kartı yapımı projesi var içinde.
Ben pek sevdim…

Hadi evde bekleyenler var, bizimkiler geldi ben kaçar…





I have came across with this pretty online magazine a little while ago and yes it is in Italian and maybe the most of us will not understand the words but I loved all ideas and images so much.

And also there is a great project from Silvia who is owner of GIOCHI DI CARTA blog. I'm a big fan of this amazingly talented lady.


Enjoy…







6 yorum :

  1. Congratulations! It's a very beautiful magazine and the pictures are amazing.
    Greetings
    Evelyn

    YanıtlaSil
  2. Dear Ayda... You're a sweetheart!!
    Thank you so much for the mention and to share what we doing in Italy! :)
    Love,
    Silvia

    YanıtlaSil
  3. Cok guzelmis...dergi dagarcigimiza kattigin ivin tesekkurler..
    Sevgiler
    Seda

    YanıtlaSil
  4. Gözünüz aydın şekerim :)
    şimdi sen koşarak eve gidersin, kapıyı sıcacık gülümsemesiyle annen açar, eve yayılmış mis gibi yemek kokularından kendinden geçersin :) Bende annemi özledim...

    Sizinkilere selamlarımı, sevgilerimi iletiver :))

    YanıtlaSil
  5. Ay baktım, hatta içine ışınlandım sandım biran😊 çok sağol varol ne iyi geldi

    YanıtlaSil
  6. Kar kürelerinden ben de yapmak istiyorum.Ayrıca bana göre açken dergiye bakılmaması gerekiyor .Dilini anlasam tarifleri denerdim bile diyemiyorum çünkü bu konuda hiç yetenekli olmadım.Benim tarzım daha çok ekran karşısında iç geçirmek :)Yine çok güzel bir dergi bulmuşsun,tebrik ederim Sevgili Ayda...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...